Mine bestillinger og personopplysninger

Du som har lagt inn en bestilling hos oss, uansett om du har gjort det via vår on-line booking eller på noen annen måte , kan:
  Se bookingen, registrerte innbetalinger og rest å betale.
  Endre avreisested frem til 30 dager før avreise. Har du behov for å endre avreisested senere enn 30 dager innen avreise må du kontakte oss for å se om dette er mulig.
  Endre navn på medreisende frem til 30 dager før avreise. Har du behov for å endre senere enn 30 dager innen avreise, må du kontakte oss for å se om det finnes mulighet til dette.
  Avbestille en bestilling forutsett at ingen betaling har skjedd. Har du allerede betalt noe på reisen, må du kontakte oss for å avbestille.

Hente bestilling
Bestillingsnummer:  
Passord :
Hente personopplysninger
Her kan du endre dine adresseopplysninger, innstillinger for nyhetsbrev mm.
Bestillingsnummer:  
eller kundenummer::  
Passord :
Ditt passord
For å komme til dine bestillinger og personopplysninger, må du ha ditt passord. Når du har bestilt en reise hos oss eller registrert deg hos oss på en annen måte, har du fått tildelt et passord. Dette står på bestillingsbekreftelsen som du har fått fra oss. Du kan endre ditt passord under Personopplysninger til ett som er enkelt for deg å huske. Et slikt personlig passord kommer vi aldri til å skrive ut på noen bestillingsbekreftelser eller lignende. Det finnes bare i vårt bestillingssystem. Når du har registrert et personlig passord, må vi også ha en e-postadresse til deg, slik at vårt bestillingssystem kan sende ut passordet til din e-post om du skulle glemme det.
Glemt passordet
Angi din e-postadresse: